Uszkodzona tablica partycji - pomocy

Autor: Marcin Mrozinski (mmrozinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 22:17:18 MET

Witam,
moze troche nie NTG, ale mam problem z dyskiem.
Objaw taki: pewne pliki nie daja sie skopiowac. Daje scandiska,
a ten zglasza, za tablica partycji jest uszkodzona i proponuje przywrocic
z kopii. I ja glupek zgodzilem sie na to. Wynik: prawie wszystkie
pliki maja problemy z otwarciem sie. Easy Recovery nadaje, ze wszystko OK.
A TIRAMISU rozpoznaje dysk jako 8 GB, a nie 40.
Moze ktos zna program, ktory poradzi sobie z tym problemem.
Z gory wielkie dzieki
Marcin