Sb Live!

Autor: Sławomir Z. (slazon_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 14:24:41 MET

Kupiłem od Gris na pl.ogloszenia.sprzedam kartę muzyczną SB Live
przysłał bez sterowników, pożyczyłem od kumpla no i co?
(model ct4830)wykryło:
1. PCI Multimedia Audio Device
    szukam w sterach SbLive (ano dodane zostało do sterów windy)
    no to mu podałem ten ster by go używał
    ostrzeżenie o aktualizacji: sprzęt nie był napisany... napewno chcesz
użyć...
    czy uruchomić ponownie? tak, po restarcie Creative Sb Live! Value
    jest z wykrzyknikiem

    to urządzenie jest nieobecne w komuterze... (code 24)
    typ urządzenia: kontrolery dźwięku, wideo i gier
    producent: creative
    wersja sprzętu: 008

    przerwanie: 10
    zakres we/wy: 4420-443f