Re: Opis płyty PC Chip M726 potrzebny

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 10:18:15 MET

Hej

Użytkownik <rysieks_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak zastosuję Celeron 533 (8x66) Mondocino czyli napięcie 2.0 V - będzie
ok.
> A gdy procesory Coppermine o niższym napięciu 1.5 do 1.7 one chyba chodzą
> to będzie niedobrze - bo płyta nie dostarcza napięć tak ?

tak

> A w takim razie jak zastosuję Pentium III np 650 Copermine (1.65 V)
> to też będzie niedobrze ?
>
> Czyli cały problem polega na;
> 1. nieobsługiwaniu przez płytę niskich napięć zasilających procesor
> 2. problemów związanych z brakiem mikrokodu do płyty głównej obsugujących
> dany procesor (brakiem uaktualnienia biosu do procesora)
> 3. inne problemy natury czysto sprzętowej na płycie.

Przypuszczam ze glownie 1) uaktualnienia biosu chyba sa tzn. takie do
procesora,

> A jeżeli pkt. 1 to czy są jakieś przelotki FCPGA/Slot 1 z regulatorem
> napięcia na pokładzie (aktywnym regulatorem) który dostarczył by jednak
> tego niższego przecież napięcia ?

Chyba tak...? ja mialem taka kiedys w rekach, tzn. nie pamietam czy byla to
FCPGA ale miala mnostwo opcji napiecia

> Przepraszam za wywody, właściwie to łatwiej chyba kupić płytę obsługującą
> żądany procesor, ale chciałbym trochę zrozumieć ideologię producentów
> dlaczego muszę kupować nową płytę.
> Ot takiego hopla mam.
> Gdyby ktoś mógłby mi to wyjaśnić byłbym wdzięczny.

No to ci wyjasnie :)))
Musisz kupic nowa plyte zeby jej producent mogl zarobic wiecej $ :))))

--
Pozdrovionka
Speedy