Sterowniki do 2 kart PCMCIA 3Com'a pilnie potrzebne !

Autor: amulet (amulet_at_interia.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 09:21:50 MET

Bardzo prosze o pomoc w znalezieniu sterownikow do 2 kart typu PCMCIA2.1 (do
laptopa). Sa to 2 karty firmy 3Com, jedna jest modemem i jednoczesnie ma
wbudowany modem (2 gniazda) a 2 karta jest karta sieciowa. Potrzebuje
sterownikow pod system operacyjny Windows 95 chyba wydanie drugie.
Oznaczenia modeli tych kart to:
1. 3Com EtherLink III LAN+33,6 Modem PC Card 3C562D/3C563D
2. 3Com EtherLink III LAN PC Card 3C589C

Na stronie producenta nie znalazlem tych sterownikow w internecie tez ich
nie udalo mi sie znalezc, wiem ze kilka lat temu tez mialem podobny problem,
bede wdzieczny za pomoc.

Dziekuje