Re: Kilka lamerskich pytan...prosze o proste tak lub nie

Autor: Rafal Neumann (neumann_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 22:23:21 MET

Użytkownik "Muzzy" <muzzy4_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> NIestety nie jestemna bierzaco a poproszono mnie o zlozenie kompa:
> 1. Czy plyty z dopiskiem DDRAM obluguja normalnie SDRAM

tak i nie
niektore maja zlacza dla SDRAM i DDR razem np a inne tylko dla DDR

> 2. Czy ECS to na tyle dobra firma ze mozna zlozyc na niej stabilnie
> dzialajacy komputer do pracy

podobno plytka na chipsecie sisa jest calkiem dobra

> 3. Czy warto doplacac do ASUS'a lub Abit'a

nie - lepiej kupic nowego Gigabyte za niecale 500zl lub shuttle ak31 rev3,1
of corz na via266a

> 4. Czy kwestia stabilnosci i kompatybilnosci AMD vs Intel jest nadal nie
> rozstrzygnieta. Tzn czy konserwatysci twardo twierdza ze intel to intel a
> sarmaci postepowi ze juz czas na lepszy szybszy i tanszy AMD

AMD rulez

> 5. Czy Teac x40 nadal jest nie pokonany pod wzgledem jakosci i sredniego
> czasu odczytu plyt (i ceny tez - jako najdrozszy)

a nie lepiej kupic DVD? np toshibe albo Pioniera

> 7. Czy roznica Athlon DURON to zegar (266 vs 200) i zmienny przecinek czy
> cos wiecej (sorki za odstepstwo od tak lub nie ale ciezko sformulowac
> pytanie)

Athlon ma wieksza pamiec cache

Rafal Neumann