Re: komp dla ojca...

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 11:22:28 MET

"GoTaR" <gotar_at_priv0.onet.pl> wrote in message
> Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl> skribis:

[ciach]

> Win i office to jakieś 30 baniek...

win95 mozna odkupic od kogos tanio.... (ludzie kiedys pokupowali adaxy i
optimusy z oemami)
oczywiscie z jakas czescia, aby to pozostalo oemem ;)
a z officem moze byc trudniej, ale zawsze jest staroffice

> DivXy da się oglądać na 266.
to juz zalezy od filmu, niektore sa tak zrobione, ze i na 333 beda sie
hacczyc...

> Oj nie na pewno. Najtańsza jaką widziałem ostatnio płyta ECSa miała
> dźwięk, ale była bez grafiki.
niedawno kupowalem dla firmy plyte ecs do celera na 815e, za 300 lub 400 zl

> A to niby czemu? Sam podpiąłem swoją 7-letnią klawiaturę (swoją drogą
> niezłe g* teraz produkują - nad kursorami debilnie umieszczone 3
> klawisze, przy controlach jakieś syfy, krótki backspace i amerykański
> układ... brytyjski Alpha-N rulez!) do kompa składanego 3 tygodnie
> temu.
jak kto lubi, mi sie czasem przydaja te syfy przy kontrolach, a co do
przejsiowek din->ps/2, to slyszalem, ze to roznie bywa z ich dzialaniem (ale
moze to chodzilo o ps/2->din??)