Re: HP Drukarka

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 19:32:50 MET

> Mam zamiar kupic drukarke HP na allegro - bez tuszy.
> Moje pytanie jaki model był najbardziej udany?
> Co mozecie powiedziec o drukarkach HP??
> Sa tam m.in. 600 610 695c?????

bez tuszy to taka drukarka bedzie warta 30 zl. :) tusz czarny + kolorowy
to wydatek ok 300 zl. a za te cene mozna juz kupic nowa HP z serii 6xx.
Tylko musisz zastanowic sie czy warto pakwoac sie w taki zabytek jak
HP'ki z serii 6xx, z moich doswiadczen wynika ze to ich najgorsze
drukarki, najbardziej awaryjne, znam przypadki ze poprzednie czyli np.
HP 510,520,550 - wytrzymywaly o wiele dluzej niz 600.
polecam raczej HP 7xx (jesli koniecznie chcesz kupic uzywaną) albo
najlepiej nowke 840,
Krzysiek