Re: Jaka płyta główna pod PIII 1Ghz

Autor: Piotr Sidorowicz (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 17:50:31 MET

> Mam procesor PIII 1Ghz i chcę kupic pod niego jakąś dobrą płytę na
INTELu ,
> co moglibyście mi polecić ?

A jaka magistrale ma ten proc ( moja przygoda z p3 zakonczyla sie na p3
500,a 1GHz kupie gdzies za rok:-) ?
Bo jak 100MHz to rzeczywiscie najlepszym wyborem bedzie cos na bx-ie(
abit,asus) ( obsluzy wiecej pamieci niz i815)
Jesli zas chodzi na mag 133 ,to z bx-em bym nie ryzykowal.Ten czip
nominalnie obsluguje magistrale tylko do 100MHz .Pozniej to juz zwykle
przetaktowanie,z nietypowymi czestotliwosciami np grafy,ktora zdarza sie
ze tego nie wytrzymuje .Na magistrale 133 bierz wiec cos na i815- czip
jest spox,ma jednak jeden minus: obsluguje max 512 MB pamieci...
pozdr
Jano