Re: k7s5a to chyba jakas rewelacja, czy ktos wie jakie ona ma wady?

Autor: ThestinY (thestiny_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 14:45:27 MET

Użytkownik "robertz" <robertz_at_ab.pl> napisał w wiadomości

> - nie wpolpracuja z niektorymi urzadzeniami ( np. pentagram omen)

jak dla mnie to wina Pentagrama a nie plyty - podobno jest juz Omen2

> - nie najlepsze osiagi

hmm czy ja wiem.... w testach spokojenie bije na glowe KT266 i moze sie
rownac z amdkiem a od KT266A jest wolniejsza o jakies 200-300 pktow w 3d
marq (3dM2K default)

a naprawde kiepskie osiagi ma przy asynchronicznym taktowaniu
procesor/pamiec 100/133

fakt ze ECS ma kiepskie normy jakosciowe bo jedna plyta drugiej nie rowna
ja mialem ta plyte, 2 moi qmpli tez ja ma i jest oki ale slyszalem ze
niekiedy potrafi duzo problemow sprawic

--
The$tinY
Matrix wykonal niepoprawna operacje