Re: ECS K7S5 a Atlon XP

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 14:58:23 MET

Michu <wojteks_at_interia.pl> wypowiedział(a) się w następujący sposób:
> Mam płytkę ECS'a z chpsetem SIS 735, posida ona tajemnicze
> naklejki/oznazenia: "XP" oraz w innym miejscu "4". Czy to oznacza, że
smiało
> mogę do niej włożyć Athona 1500+ bez zabawy w upgrady?

jakos w to watpie.
Trzy dni temu przygladalem sie jak znajomy skaldal c1.2 na plycie MSI
(chyba 6337) tez byly naklejki "Tualatin ready". Po wlaczeniu komputera
BIOS pokazal Pentium III 350 MHz:-)))
Na stronie producenta byl nowy BIOS z poprawka tego bledu:-)

Oczywiscie w Twoim przypadku moze byc inaczej ...

--
Toltek, ~ toltek_at_wp.pl ~
z dolu pozdrawiajacy.