POMOCY!!!-Instalka Windows XP sie zawiesza!

Autor: Jacek O. (ja66_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 00:07:26 MET

Mam powazny problem z instalacja WINDOWS XP. Posiadam wersje Xp Professional
Corporate, wersja Final, ktora była pomyślnie instalowana na innych
komputerach.Poza tym mam 3 rozne plytki z Windows XP Pro. Dwie z nich sa już
scrackowane, zas jedna potrzebuje wgrania cracka.

Moj komputer to Athlon 1000 MHz na plycie Soltek SL-75KAV/-X z czipsetem VIA
, 256 Mb pamieci Ram., Karta graf 64MB Ge-Force 2 MX400 Tv-Out

Przed instalacja Windows XP Pro:. Całkowicie sformatowałem dysk, usunąłem
nawet istniejące partycje. W BIOS zmieniłem aby uruchomila się plytka z
Windows XP. I teraz co nastepuje: Plyta się odpala, Windows zapisuje
urzadzenia i nastepnie jest napis 'WINDOWS SETUP' na niebieskim ekranie i
koniec piesni, normalnie instalacja się zawiesza i nie idzie ani krok do
przodu. Aby wykluczyc wade nosnika, dostałem jeszcze dwa jak wyzej Windows
XP Pro z roznych źródeł. Nic to nie daje, ciagle i na każdym problem jak
wyzej. Uruchamiałem również instalacje z poziomu Windows. Instalacja idzie
do momentu gdy w pewnym momencie instalator restartuje komputer i wówczas
pojawia się problem jak wyzej po restarcie kiedy odpala dalsza czesc
instalki z plyty bootowanej i oczywiście zawiesza się wtym samym miejscu..
Mam w komputerze dwa oddzielne napedy, wiec nie może to tez być wina napedu,
bo próbowałem tak z DVD-Rom jak i nagrywarki CD-RW (oba LG). Wyłączałem
nawet w BIOS ATA 100. Nic nie pomaga. Żadne proby instalacji się nie udaja.
Musialem ponownie zainstalowac Windows 98 Se i jeszcze raz próbowałem
instalacje Windows XP Pro ale wszystko jak wyzej. Ciagle instalacja się
zawiesza w tym samym momencie po zbootowaniu z plyty i zapisaniu urządzeń
systemowych. Nie mam już zielonego pojecia jak to ruszyc. W BIOS jest
wylaczony Antyvir oraz zrobiłem przez F7 aby BIOS był "default" Nic to nie
pomaga.Instalacja ciagle zawiesza się w tym samym miejscu 'Windows Setup'

Podejrzewalem, ze jest cos z kompatybilnością mojej plyty głównej lub
procesora. Ale to kilka osob mi napisalo, ze ma takia sama plyte Solek i
procesor i Win XP Pro instaluje się u nich bez problemu, zreszta sa to
bardzo popularne urzadzenia i wykluczam aby nie mogly ona współpracować z
nowym Windows. Ale może cos trzeba wgrac przy instalacji Windows XP.
Oczywiście service Pack do plyty zainstalowałem, ale to nie pomoglo.

Bardzo proszę o pomoc na priva, gdyz nie wyświetlają mi się odpowiedzi na
wiadomości z news grups.

Jacek
ja66_at_wp.pl