Re: jaka obudowa?

Autor: zbery (zbery_at_acn.waw.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 06:07:13 MET

"adpiter" <adpiter_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> czesc
> wiem, ze temat jest poruszany tu dosc czesto, ale zapytam.
> Mam z tym maly problem - bo pod ecs k7s5a (duze wymiary). Narazie plyte
> wlozylem do starej (midi atx 230w) i okazalo sie ze cdrom moge zamontowac
> tylko na najwyzszej polce! Chcialbym aby byla tez w miare cicha i
niedroga -
> do 200zl. Zastanawiam sie nad jakims codegenem (pytanie: ktore pasuja do
tej
> plyty, co polecacie). Podobno najlepsze sa Enlight'y - czy oplaca sie
> dorzucic 100zl i to kupic, czy pasuja do ecs'a?
> [...]
Ja mam singbada . to jest obudowa przedluzana czyli
glebsza i tam mozna zmiescic 4 napedy 5" i 5 napedow 3.5" jest dobrze
wykonan i jest w sumie nie droga
ja dalem w zeszlym tygodniu 150 zlotych po dlugim targowaniu normalnie sa
wystawione po 180.
Sa dwie wersje mala i duza . wiele w srodku jest sciagniete z enlighta . ja
mam (bydleca) plyte abita
taka sama jak k7s5a co najmniej jesli chodzi o wymiary.
Duzo skladam na k7s5a i czesto w zwyklego codegena
nie mozna jej zmiescic trzeba gjac blachy.
Jesli chodzi o dobre blachy to sa poszezane obudowy
niestety sa one tylko na trzy miejsca ale ecs miesci sie tam idealnie (GM16
GM 20 .....) CENA 130.
                    POZDROWIONKA zbery_at_acn.waw.pl