kabelki od audio

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 23:00:28 MET

czesc;

jezeli mam karte dzwiekowa a do niej podlaczone: cdaudio; modem-in;
radio-in; to czy takie polaczenie kart w komputerze ujemnie na
cokolwiek wplywa?

a co się stanie jeżeli jeden z kabli jest niepoprawnie podpiety =
sygnal np. z modemu wchodzi w mase karty dzwiekowej? komu to
przeszkadza i jak?

wszystkie kabelki mam podlaczone dobrze, ale obecnie mi sie obraz na
monitorze zmniejsza/zwieksza, a towarzyszy temu takie male "prrr" w
glosnikach; czy jedno ma z drugim zwiazek? i jaki?

pozdrawiam;

--
dzisiaj wyjontkowo bez sygnraturki;
ale uzywam jush NNR2.0 ;)))