Re: Jak to jest z OEM - np. winda?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 14:31:18 MET

Użytkownik jareux <jareux_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01c178c8$7f880ee0$15891399_at_k21.gfkm.gda.pl...

> kompie
> ci
>
> Licencje na co ?
> A dac CD OEM nie zapomnial ??? LOL

nie CD a głógnie papier z oryginalnym certyfikatem i nr seryjnym !!!!
i nie musi byćdokłądnie zały komp a wystarczy np. dysk czy płyta główna !!!
ale nie wiem czy np. wystarczy k. muz ??? :-))))
albo dyskietka ???? ( no co moge mieć system na dyskietce bootowalnej ! )

właśnie zastanawiam siejak obejść takie zabezpieczenia !! i jak mi
udiwadnią ze kupowałem z tym sprzętem a nie z innym skoro jako osoba
prywatna nie musze zachowywać rachunków ?????