Re: Seagate - gwarancja

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 12:12:10 MET

On Thu, 29 Nov 2001, Marcin Milczanowski wrote:

> Ja placilem 24pln (jakas przesylka pakietowa czy cos w tym rodzaju). W
> ciagu 10 dni dostalem drugi dysk od producenta.

 Dla porownania: firma IBM w ogole nie obsluguje gwarancji swoich dyskow
na terenie Polski (choc podobno czyni to na terenie niektorych krajow), a
zrealizowanie gwarancji jest mozliwe jedynie za pomoca autoryzowanego
dystrybutora, co kosztuje $50 (~200zl). Dodatkowo trzeba pokryc koszty
przesylki, a czas realizacji minimum trzy miesiace (trzeba doliczyc czas
na "uzbieranie" przez dystrybutora odpowiedniej liczby uszkodzonych dyskow
do wysylki).

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +