Re: Jakie płyty są w Optimus Prestiż?

Autor: Radoslaw Krzyzan (XXXradek_at_storm.com.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 22:02:37 MET

"Roger" <roger7_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote in message

> http://www.faq.net.pl/

Chyba sie nie zrozumieliśmy . Napisałem "nie ZAMYKA" a nie "nie WYŁĄCZA"
kompa. Wisi mi to czy wyłącza czy nie.Nie jest dla mnie problemem
przyciśnięcie włącznika . Problem natomiast w tym, że nie potrafię
zamknąć/zrestartować/przelogować systemu.

Mam nadzieje że ta ma .

--
Radoslaw Krzyzan , radek_at_storm.com.pl