Re: Jak spowolnic wiatrak

Autor: Tomek (tomek1_at_artlover.com)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 14:11:03 MET

> Mam pytanie czy da sie spowolnic jakosc
> wentylator na procu i plycie glownej,
> tak zeby nie halasowal?

Ja zrobilem tak: odkrecilem wiatrak od radiatora i zawiesilem go na nitkach
na kostrukcji z cienkiego drutu miedzianego. Chodzi o to, zeby drgania nie
przenosily sie na procesor i plyte glowna. Teraz dziala bardzo cicho, bo jak
sam wiatrak drga to tego w ogole nie slychac. A wczesniej chyba ze trzy
wiatraki zmienilem, bo kazdy po jakims czasie zaczynal drgac. Co prawda
plyte glowna mam w pozycji poziomej ale i dla pionowej da sie cos takiego
zrobic.

Pozdrawiam...

Tomek