CTX - co warte monitory tej firmy?

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 20:52:39 MET

Po namowach znajomych kupiłem sobie monitorek CTX PR500F 15' z kineskopem
trinitron.
Generalnie odradzali mi monitory Sony twierdząc, że CTX ma jednak lepszą
(mniej zawodną) elektronikę w swoich monitorach.
Na razie mam zastrzeżenia w tym CTX-ie do lekko wklęsłych boków okien w
środkowej części ekranu (kwestia zniekształceń geometrycznych) - to by
trzeba było regulować wchodząć w tryb serwisowy, bo typowe regulacje
dostępne z czołówki nie pomogą, bo obraz na krawędziach jest ok.
A może to takie złudzenie po przesiadce z wypukłego kineskopu na ten płaski
trinitron?
Obecnie się zastanawiam czy dokonałem słusznego zakupu?

--
Tnijcie cytaty!