Re: Dwie nagrywarki - trzy pytania.

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 21:17:17 MET

 Lipner Mariusz zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Sęk w tym, ze moj BIOS mial wersje 1.04...i tu tkwi cale
> zamieszanie. Od wersji 1.05 nie mozna omijac SD2. A j kupilem go w
> pazdzierniku/listopadzie roku 2000; czyli calkiem krotko po
> premierze.

 Hmmmmm ja nic nie rozumiem. Wedlug dostepnych mi danych zadna wersja 12/10/32A nie
 mogla kopiowac SD2, potrafily to tylko modele szybsze. Co ciekawe nagrywarke ta zakupilem w
 czerwcu 2000 i mialem juz BIOS 1.05 (premiera byla afaik w kwietniu).
 Coz sproboje troche pogrzebac wprawdzie przyzwyczailem sie do BetaBlockera ale jesli jest inna
 metoda to napewno warto by sie zainteresowac. Jak cos wyszperam to nieomieszkam
 poinformowac na grupie

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--