Re: DDR PC-333

Autor: ThestinY (thestiny_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 09:25:40 MET

. W jaki sposob posiadajac
> "standardowa" plyte glowna uzywac tych pamieci?

wkladasz do gniazda pamieci i uzywasz..... ;))

Moja plyta nie ma
> dzielnika /5 wiec rozumiem, ze musial bym ustawic FSB-166 narazajac
> w ten sposob na zniszczenie dysku itd...

zle rozumiesz. poprostu pamiec 333 wytrzymuje spokojnie takie taktowanie ale
moze pracowac na fsb 100 jak i 133

>Czy moze pojawia sie nowe
> biosy do plyt glownych? Jak myslicie? Jakies doswiadczenia?

to juz zalezy od firmy qtra robi dana plyte ale srednio 3-5 biosow sie
pojawia

> PS: Moja pamiec chodzi na DDR-333 (sprawdzalem), choc jest to
> zwykly dimm kingstone PC-266. Czym wiec rozni sie on od standardu
> PC-333?

to tylko swiadczy o tym ze kingston robi dobre pamiatki ale dla asekuracji
daje gwarancie ze chodza na fsb 266. to cos jak overclock proca, qpujesz 1,4
ghz ale i na 1,6 pojdzie

>A moze w tych nowych pamieciach wbudowany jest jakis
> system dzielenia FSB na 5 dla PCI ?

LOL.... pamiec to moze miec ECC wbudowane a mnoznik to juz kwestia plyty

--
The$tinY
Matrix wykonal niepoprawna operacje