Re: jak usun±æ program (pilne!)

Autor: Marcin Lenart (lenartben_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 23:04:18 MET

uruchom w starcie msconfig-wpisz do uruchom,tam jest zak³adka autostart,w
niej musi byc ten program ale mo¿e mieæ zmienion± nazwê pliku wiêc czasami
trudno doj¶æ.Najlepiej dojd¼ po lokalizacji do tego pliku i sprawd¼ przez
uruchomienie.Najczê¶ciej te pliki wgrywaj± siê do katalogu Windows

U¿ytkownik "£ukasz_w" <wygodaaa_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci