Re: Soltek 75 KAV i AthlonXP

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 15:02:00 MET

MiCz napisał(a):

> "@r2r" <artur_at_symboliczna.net> wrote in message

> a probowal ktos wkladac A - XP do starszych wersji plyty z biosem Q9 ?
> co sie wtedy dzieje jestem ciekawy. podobno moze dzialac dobrze, albo moze
> sie wieszac.

bios Q9 jest do plyt F1 lub nowszych. Testowalem ten bios na wersjii E5
(z Duronem 800) i efekt byl taki ze WinXP sie nieuruchomial, a instalka
wieszala sie pod koniec instalowania systemu. Natomiast WinME dzialal
dosc stabilnie. Nie wiem jak dalece stabilnie bo po paru dniach wrocilem
do wersji Q8.1 i wszystko wrocilo do normy, WinXP dzalal bez problemow.
Z tego doswiadczenia mysle, ze mozna wyciagnac nastepujacy wniosek:
plyta gl soltek sl-75kav w wersji nizszej niz F1 z biosem Q9 nie budzi
zaufania niezaleznie od procesora.

Pozdrawiam Yablon