Re: Polećcie dobry SDRAM

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 10:54:33 MET

Użytkownik "Roy" <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> A jak kolega testowal ze twierdzi ze dzialaja? Prosze obsadzic wszystkie 3
> banki ta pamiecia i zobaczyc co sie stanie...
Mam obsadzone 2. Testowałem różnie - np. grając non-stop 2 godziny w Need
For Speed 5, uruchamiając CPU stability test i jeszcze niejednokrotnie pod
rząd uruchamiając takie demko FogCity z max. wysokimi detalami i
rozdzielczościami. Nic się nie wysypało, więc chodzi dość stabilnie.

> Poza tym z Cas 3 144Mhz wcale nie jest duzo szybsze od Cas 2 ze 133 Mhz
ale
> na pewno mniej stabilne.
ale moje pamięci nawet na 133MHz nie działają z cas2 - najwyżej 126MHz
wytrzymują wtedy.

Ze 171 rodzajow 128 mb pamieci tylko kilka (2-3)
> dzialalo z magistrala 144 Mhz bez problemow.
może właśnie moje należą do tych 2-3? :-)