płatna gwarancja????????

Autor: andjoz (andjoz_at_inetia.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 21:25:53 MET

Kupiłem kompa (jestem z okolic Kalisza) w firmie Vega w Pleszewie. Po
kilku dniach padł mi wentylator więc poszedłem wymienić. Wziąłem
gwarancję i tam się dowiaduję, że co pół roku będę musiał targać
kompa do płatnego czyszczenia!!!!! Gość rzekł, że to tylko 10zł.
Nie chodzi mi o kasę ale o to łażenie co pół roku, a również dlaczego
mają mi zaglądać w kompa (nie mam plomb więc wara). Czy komputer to
k...a samochód i płatne przeglący trzeba robić. Czy to jest jakiś
lokalny wynalazek czy w innych miastacha też każą płacić za gwarację.

Siemanko
andrzej
andjoz_at_inetia.pl