Problem z nagrywaniem CD TEXT

Autor: Boombastic (boombastic_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 15:23:17 MET

Już wypróbowałem chyba wszystkie kombinacje i za cholerę nie mogę nagrać CD
TEXTu na płytce CD RW z audio. Nagrywarka to Teac CD-W512EK wersja box z
burn proof, program nagrywający to ofcors Nero 5.0.3.4 i testowałem już Nero
5.5.5.6. Zaznaczam w informacji o kompilacji Nagraj CD TEXT, w
poszczególnych utworach mam prawidłowo określoną nazwę autora i tytułu. Palę
płytę i odtwarzacze nie widzą CD TEXTu! Odtwarzacz to samochodowy Clarion,
komputerowy DVD Pioneer i oczywiście sama nagrywarka. Mam już tego dosyć,
wiem, że inni też mieli podobne problemy. Pomóżcie!