Re: ATA100 i CD-RW

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 12:00:09 MET

Użytkownik PK <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9s0h6n$cfk$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> Mam pytanie. Czy jak podłącze dysk ATA100 kablem 80 zyłowym razem z
> nagrywarką to nie będzie on pracował z prędkością ATA100 (przez to, ze jest
> podłączony razem z urządzeniem, które nie obsługuje ATA100) ?

Każde urządzenie samo działa w swoim trybie,
przy kopiowaniu pomiędzy urządzeniami na jednej
taśmie też wcale nie musi być konfliktów.
Tak więc ekperymentalnie sprawdzisz sobie czy cdrw
wypala jak należy a szybkość dysku np. hdtach ' em.

PeJot