Re: TEAC W516EB 16/10/40

Autor: Sierus (Sierus_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 02:34:24 MET

Za 7 gorami, za 7 lasami zyl Bill z windowsami, tymczasem Booger
napisal(a) w news:9s1o56$msp$1_at_h1.uw.edu.pl nastepujace slowa:

> Mam już TEAC'a jakiś czas i powiem szczerze, że nie ma sie do niego
> zbytnio o co przyczepić, fakt, może tacka jest trochę denerwująca, i z
> wyglądu nie jest zbyt przyjemna, ale faktem jest, że to bardzo, ale to
> bardzo dobry sprzęt,

Jesli chodzi o wyglad, to Teac 516 wyglada normalnie, no chyba, ze ktos
koniecznie potrzebuje wielkiego jak slon napisu CDRW, aby koledzy nie
przeoczyli ;>
Co do tacki to tu jest o niebo lepiej niz w Teac CD-R55S, kto mial ten
model ten wie jak wygladala tacka, a raczej to cos. Tak czy owak sprzet
Teac'a jak na razie mnie nie zawiodl, a poprzednia nagrywarke zmienilem
tylko dla predkosci i CDRW, gdyby nie to, to pewnie do dzisiaj bym z niej
korzystal. :)

--
Sierus
Sierus(at)o2.pl | GG:136484