Re: UPC vs. AsterCity w Warszawie

Autor: Kozioł (koziolek_at_yahoo.com)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 01:38:08 MET

| Jak myslicie jak sobie lepiej podlaczyc Internet? Przez AsterCity czy UPC?
| Dzis byl u mnie (Warszawa) przedstawiciel AsterCity i strasznie marudzil
na
| konkurencyjne UPC (ze slaba jakosc i oferowana przepustowosc jest tylko
| teoretyczna itd.).
| Czy ktos ma jakies doswiadczenia?

Teoretyczny to byl ten pan z Aster-Costam :))))
Uzywam UPC-Chello od stycznia tego roku i generalnie nie narzekam. Sa
oczywiscie problemy, jak to zwykle przy takich przedsiewzieciach i niespelna
rocznej obecnosci na rynku, ale mozna im to wybaczyc (na razie).
Dowiedz sie dokladnie jakie maja transfery w Aster a jakie w Chello (za
podobny abonament miesieczny) i wybierz po prostu to co uznasz za stosowne.
Dla ulatwienia dodam, ze w tej chwili sciagam sobie ze strony Cd-Projektu
demo Wizardy 8 ze stala predkoscia 50Kb/s :)))

Pozdro !