Re: Windows 2000 a działanie na partycjach

Autor: Tomasz Ratajczak (ratajczak_at_dobrypasterz.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 00:34:09 MET

> czyli Windows 2000 nie ma z tym nic wspolnego

nie
> da się zrobić, może te partycje zostały zniszczone?

Moze miales zainstalowanego Windowsa 2000 Profesionala?, bo ja mam Servera.
Partucje mam nie zniszczone, sa na pewno na dysku. Wlasnie ten program pod
Win2000 wyswietla ze te parycje sa, ale ukryte. A jak sa ukryte to nie da
sie na nich nic zrobic.
Sprobuj sobie zrobic cos na partycji ukrytej spod Win2000. Gwarantuje ze nie
wyjdzie.

TR