Re: nagrywarka - pytanie

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 23:06:01 MET

Niejaki(a) Kajszczak <mlody_at_sys.com.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Mam pytanie odnosnie niszczenia sie nagrywarki podczas nagrywania!!!

ano jest.... jesli jedziesz samochodem, to tez sie silnik psuje. z
drugiej strony - jak nim nie bedziesz jezdzil tez sie bedzie owoli
psul... ;)

> W jakim stopniu sie niszczy

baaaaardzo nieznacznym (mowie, o dobrych nagrywarkach, vel. plextor,
teac....).

> i czy podczas przeprowadzania symulacji przed
> nagrywaniem tez sie psuje????

teoretycznie nie powinna, tzw. optyka jest wtedy wylaczona (?),
natomiast mechanika rusza sie tak jak w czasie nagrywania.

btw: po co bawic sie w symulacje przed kazdym nagrywaniem? to jest tylko
do wytestowania, w razie plytki z duza iloscia malych pliczkow, wolnym
dyskiem i szybkim nagrywaniem bez burnproofa :)

> i czy mozliwe jest jej powazniejsze uszkodzenie, gdy nagrywamy wiecej niz
> teoretycznie moze pomiescic plyta!!!

nie powinno byc problemow. teoretycznie. moj teac nigdy nie mial
klopotow podczas overburningu, i konczacym sie nosniku. dzis nagrywalem
724MB na platinum 700 i patrzlaem sie pod koniec nagrywania na postepy w
nero i odmawiajac zdrowaski by nagral bezproblemowo :) spiepszylo sie
akurat w momencie gdy skonczyl sie nagrywac track, a powinno lead-out.
no i moj teac cdw54e sie zawiesil, biorac cale win2k z uptimem 12 dni ze
soba ;> zaieszenie wygladalo tak - dioda nagrywania sie swieci ciagle,
system pisze do logow tysiace "blad urzadzenia //device/ide1/cdrom1", no
i wisi jak skurwiel. musialem walnac restarta. ale nagrywarka ok,
nagrywa dalej :)

teac to teac, ale teraz bede juz bardziej ostrozny, bo sie to moze w
koncu zle skonczyc. teraz juz bede nagrywal max 715mb, nic wiecej ;) jic
;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|___________txt by: Tim - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|