Re: Asus_50x

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 12:54:22 MET

Niejaki(a) Hallucinogen <hallucinogen_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Padl mi juz trzeci. dwa na gwarancji. Jak go rozbiore i rusze glowica to
> odczyta kilka plytek a pozniej sie jakos znowu zawiesi i koniec. Jak to
> naprawic o ile w ogole sie da bo skoro takie ruszenie glowica pomaga na
> chwile to moze jest jeszcze szansa ?

hmmm.... male pytanko - czy wladasz palce do dziurki w srodku plytki jak
wkladasz? nie trza bylo ;P moj asus 45x, czyli praktycznie to samo co
Twoj, tylko z innym silniczniek ma dwa latka, czyta prawie caly czas
cos, nie narzeka na nic :)

co do naprawy - nei da rady. padl taki scalak sterujacy rozpedzaniem
napedu - wlasnie z pwodu brudu z palca w srodku plyty. niestety, ale on
juz zdechl :( scalaka nigdzie nie dostaniesz.

albo zmien przyzwyczajenia, albo kup teac'a. albo obie te rzeczy :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_____txt by: Tom F. & Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)_______|