VIA MVP3 + TNT 2 Vanta (Problem)

Autor: T_W (T_W_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 20:15:19 MET

Witam szanownych grupowiczów.

    Czy ktoś walczył może kiedyś z problemem skonfigurowania następującego
sprzętu:
 - płyta główna na chipie VIA MVP3 (Flagpoint)
 - karta grafiki Riva Tnt 2 Vanta 8Mb AGP
 - procek AMD k6 - 2 (400MHz)
 - system Winda 98

    Niedawno miałem Intela 233 MMX i dało się to poprawnie skonfigurować
poprzez instalke odpowiednich sterowników do karty, patcha do płyty i
podmiany biblioteki msvcrt.dll. Po zmianie procka jest problem. Po
sformatowaniu dysku i zainstalowaniu windy + sterowniki karty + najnowszy
patch do VIA MVP3 oraz directx 6.1 komputer po paru minutach pracy wieszał
się i jedynie przycisk reset pomagał. Po dodatkowym zainstalowaniu bibliotek
do AGP z najnowyszych sterowników do karty graf. efekt jest taki, że
coprawda komputer już pracuje stabilnie, ale np. w Final Reality (wykrywa
AGP)są takie objawy że program się co chwilę na parę sekund zawiesza, a na
końcu wylatuje bez śladu wyników.
    Czy ktoś miał kiedyś podobne problemy? Mój zasób pomysłów rozwiązania
problemu oraz cierpliwości zaczyna się pomału kończyć.

Dzięki za pomoc, pozdrawiam
Tomek