Re: nie widzi ani CD ani Cdrw

Autor: Prusak (prusy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Nov 2001 - 09:28:04 MET

Użytkownik jui <jui_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:23501-1004652701_at_proxy2.netia.pl...
> Witam
>
> mam problem moj komp nie widzi ani CD ani Cdrw w Menadzerze urzadzen mam
> wykrzykniki przy I i II kontrolerze IDE, reinstalacja systemu, zaden
format,
> wymiana sterownikow nic nie daje, jezeli ktos moze mi pomoc prosze o
> pomoc(jui_at_go2.pl), moze jakies ustawienia w BIOSie ?

A może byś tak spróbował jakimś antywirem sprawdzić swego kompa. Miałem
kiedyś takie coś. Ani formatowanie dysku, ani ponowna instalacja windy nie
pomagała, dopiero mks_vir pomógł usunąć wredne stworzonko.
Pozdrawiam
Prusak