kontroler ATA 100, AGP 4x AGP 1x, zasilacz 300W

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 23:32:04 MET DST

Cze
Oto kilka pytań, do których brakujące odpowiedzi bardzo pomogą mi w
rozwiązaniu problemu z moim komputerem:
- czy komputer wystartuje (załaduje systemy WIN98, WIN 2000, WIN NT, LINUX)
z dysku który jest podłączony do kontrolera ATA100 na PCI (na płycie głównej
jest standardowo UDMA33, który za cholerę nie chce być kompatybilny z
dyskiem ATA100);
- czy karty graficzne AGP 4x (np. GeForce2 MX 200, GeForce2 MX) będą
poprawnie działać na AGP 1x;
- czy w obudowach z zasilaczem 300W można zainstalować więcej niż 4 dyski
twarde (jeśli nie to czym zasilacze 300W różnią się od słabszych);
z góry dzięki za odpowiedzi oraz linki do stron które mogą mi pomóc
MIKUCH