Re: SKAZANCY i ICH HiS

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 16:28:43 MET DST

> Mam SDI. I działa bez najmniejszych problemów na W2k SP2,
> oraz WinXP 2600. Działa to już około roku. Nie wiem o jakiej
> niekompatybilności piszesz. Może to jednak wina sprzętu
> czy jakichś innych programów? Choć u mnie SDI chodzi na
> płycie uważanej przez wielu za bardzo konfliktową (KT7-RAID).
> Z firewallem ZoneAlarm(wcześniej), a teraz Outpost.
> Sterowniki do SDI nie zmieniły się chyba od początku
> kariery HIS'a w Polsce. Te sterowniki to jeden pliczek
> HiS.inf. W W2k nie należy instalować ich za pomocą
> programu z dyskietki, ale to chyba wszyscy wiedzą.

*sterowniki* do his'a to uniwersalny ster do modemu jaki ma win2k, plik
*.inf podaje tylko konfiguracje i nazwe uzadzenia, a wystepownie bsod'ow
spowodowanych hisem jest udokumentowane jest juz nawet grupa dyskusyjna o
tym:) jezeli sdi dziala ci stabilnie to albo: znalazles rozwiazanie, masz
duze szczescie albo po prostu nigdy nie uzywales go aktywnie, u mnie czesto
wysepuja zwisy jak sciagami wiecej niz 6-8 plikow na raz, albo jak cos
sciaga sie pelnym transferem i odpalam inny program korzystajacy z netu np.
getright i outlook

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl