Re: Zaklucienia w TunerzeTV.

Autor: Bartosz (unimetbax_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 14:37:24 MET DST

Użytkownik Gozdek <gozdek_at_wsisiz.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r12lv$bpe$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc
>
> "Bartosz" <unimetbax_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> nazwie
> ceni
>
> Dzieki za rade! Mam obudowe Codegen 6000P6 z zasilaczem 300W.
> Czy jesli poodlaczam wsio poza tunerem grafa i hdd to powinno byc OK?
> Czy zaslilacz i tak i tak nie da rady?
>
> pozdrawiam
> Gozdek

radę to on sobie i daj e- sprawdzaliśmy to naprawde profesjonalnym sprzetem
ale powienien mieć - znaczy zasilacz - filtry - tłumiki i jeszcze coś tam -
nie znam sie i nie ma tego
ze względów oszczędnościowych - tak jak pisałem na płytce drukowanej ma
miejsca ale części nie ma