Problem z monitorem/komputerem

Autor: Marcin (globy_at_interia.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 22:48:18 MET DST

Hej!

    Jestem nowy na tej Grupie. Mam wielki problem - przy instalowaniu
czegokolwiek lub defragmentowaniu dysku innymi programami niż Defragmentator
Win98 (np. Norton UT) gaśnie mi monitor (tj. przechodzi w stan oczekiwania)
i komputer "pada" - niby chodzi, ale nie można go zrestartować inaczej, niż
przyciskiem. Rok temu była taka sytuacja, po wymianie karty graficznej - ale
po rozkręceniu wszystkiego i wyjęciu procka (przeczyszczenie z kurzu)
wszystko działało OK. Tydzień temu kupiłem sobie nagrywarkę. Tydzień
przedtem też monitor zgasł mi parę razy, ale po zainstalowaniu wypalarki i
sformatowaniu twardego nawet Office'a nie mogę zainstalować. Co może być
przyczyną? Po prostu syf w częściach, może karta graf., a może wypalarka?

Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Marcin