Re: Nowe chipsety intela (pow 440BX) a ISA ?

Autor: Piotr C. (piotr_c_at_interia.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 17:10:38 MET DST

Użytkownik "Katarzuna Chudy" <kchudy_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Czy istnieja plyty z chipsetami o ktorych mowa ktore posuadaja ISA ?
> Tak sie sklada ze mam karte AWE32 z ktorej jestem baaardzo zadowolony
> (jakosc dzwieku, wbudowany wzmacniacz) altusy 110 podpiete bezposredni pod
> nia, i odluch taki ze leb urywa, dlatego nie chce jej zmieniac. Mam
> dodatkowa karte asusa PCI (6 kanalow AC3) ale jej uzywam tylko do DVD. Czy
> ktoras z nowszych plyt jest w stanie mi obluzyc poczciwa AWE ?
> Pozdrawiam

Nie bardzo rozumiem... przeciez 440BX o ile sie nie myle to Celeron/Pentium
II. W czym problem? Wszystko dziala. W ogole problem niekompatybilnych
interfejsow ISA wzial sie chyba znikad, moze faktycznie komus nie dzialalo
jak mial karte prototypowa wlasnej konstrukcji. A co do SB32 - faktycznie
rewelacja. Nie masz moze do niej modulow SIMM 9bit powyzej 1MB (2M/4M lub
wiecej) na jeden uklad?

pozdr.