Re: Nagle resety kompa

Autor: Korvin (korvin_at_go2.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 09:29:35 MET DST

> Program raczej odpada, bo tak sie dzieje praktycznie na golej (w sensie
> swierzo zainstalowanej) windzie.
> A tak BTW, to jaki to byl program?
> Pozdrowionka.

Jednen z pierwszych winampów, i to chyba jakaś beta w dodatku.
Wesoło było nie ma co:-)
Puszczam jakieś masakryczne testy na 24 godziny, procesor
ledwie żyje:-) a tu wszystko w porządeczku. Potem siadam
do pracy , zapuszczam sobie do tego muzyczke i po godzinie
ni z tego ni z owego reset. Trudno było się zoriętować bo
program chodził prawie cały czas, a resetował kompa dość
losowo. W dodatku był ostatni na liście podejrzanych.

Pozdrawiam
Korvin