Re: Shuttle AV-40 + P4 1.5 GHz - ??????

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 16:01:16 MET DST

"PK" <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> wrote in message

> sorry, procek to 1.4 GHz..
> moge jeszcze dodac, ze temperatuje procka nie przekracza 40 C

uuuuuuu....
to przy takiej temp. procek pewnie pracuje tylko z 50% wydajnosci :-P

> 128 DDR

Stawiasz na takiej maliej ilosci ramu win2000

> Mam pytanie odnosnie tekiej konfiguracji. Czy jest to stabilny sprzet
> czy nie ?

przy prawidlowej konfiguracji powinien

> Zainstalowalem tam W2k i stwierdza, ze po ok 30 minutach pracy
> komp sie zawiesza.

plyta jest ma chipsecie via
zainstalowales prawidlowo sterowniki po win2000

> czy to cos ze sprzetem czy ze

sprawdz inne pamiatki, sprawdz czy nie ma konfliktu przerwan,
 wyciagnij wysztkie karty rozszerzen i testuj na samej karcie graficznej

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!