CD-ROM przyspieszanie

Autor: Zoltar (zoltar99_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 21:00:18 MET DST

Mam pytanie jak i co ustawić aby mój CD-ROM działał z prędkością 40x a nie
4-6x.
Słyszałem że trzeba zainstalować sterowniki do płyty głównej, jak to
ewentualnie zrobić?
Sorry za lamerskie pytania, ale mam kompa od 2 lat i nigdy tego nie robiłem,
ale kupiłem sobie nagrywarkę i chciałbym aby mój CD czytał szybciej niż 4x
Dzięki za wszystkie ewentualne podpowiedzi

Zoltar