Re: Athlon 1.4GHz

Autor: Pawel Jankowski (kodachi_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 15:17:57 MET DST

Artur napisał(a) w wiadomoœci: <3BCAD23A.87EA0221_at_lucent.com>...

>Dzieki za info. A jaka kupiles plyte do tego procka, w ogole warto wydac
650zl
>na niego?

650? kupilem za 555 zl na gieldzie
Ja sie przesiadlem z Celerona 466 wiec sam rozumiesz ze raczej mi sie oplaca
:)

Zalezy jaka masz strategie upgrade'owania sprzetu. Ja np. Celerona 466
mialem rok (wczesniej: 300)
i nawet bym jeszcze nie zmienial gdyby nie chec zgrywania obrazu video w
pelnej rozdzielczosci
(466 nie starcza) bo do gier, ogladania DVD pracy w Wordzie i Excelu
starczal z powodzeniem.
Wierze ze Athlon 1.4 spokojnie na dwa lata starczy mimo nowych prockow XP i
przejscia w przyszlym roku
na jeszcze nowsze technologie (AMD - Throughbreed) po prostu oprogramowanie
dla zwyklych ludzi nie
jest az tak bardzo procesorozerne :).

Plyta Soltek 75DRV/-X chociaz wahalem sie tez nad MSI K7T266 Pro Lite - 555
zl
Z tego co widzialem najpopularniejsza tania plyta jest ECS K7S5A (nie wiem
czy nie pomieszalem literek)
za 320 zl - na gieldzie bylo jej wszedzie pelno.

Pozdrawiam
Pawel Jankowski