Geforce w starej plycie

Autor: ytoki_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 15 Oct 2001 - 12:28:55 MET DST

Witam
Z gory przepraszam za lameroze, ale pomozcie.
Posiadam starego kompa i tak po troche go modernizuje (ze starego chce zostawic
klawiature, monitor, glosniki, modem i mysz). Jest to zestaw sprzed ponad 3 lat
oparty na AMD k6 3DNow! 300 z grafika Riva 128/128ZX. Obecnie chce wymienic
karte na nVidiowskiego Geforce'a 32 Mb z wyjsciem TV.
I tu mam problem. Stara Riva ma wtyk AGP skladajacy sie z dwoch
niesymetrycznych czesci, a ten Geforce'owski sklada sie z 4. Czy moge go
wsadzic do mojej staruszki plyty gl. (1 gniazdo AGP - to niesymetryczne) czy
niezbedna jest wymiana motherboardu (ktora i tak planuje za jakis czas - pod
Athlona), na ktora na razie forsy brak?
Pozdrawiam
Ziemek