Re: Overclocking a fizyczne uszkodzenia

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 20:43:47 MET DST

"Toltek" <toltek_at_wp.pl> wrote in message:
> Vegeta <daro_w_at_poczta.onet.pl> wypowiedział(a) się w następujący
> sposób:
>
> Musze zdjac zasilacz i zobaczyc czy te plastikowe "prowadnice" dobrze
> ja dociskaja do slotu, bo na procesorze jest GoldenOrb, ktory przeciez
> tez troche wazy:-) Mam nadzieje, ze to tylko taki problem, bo plyte w
> sumie lubie...

W pierwszym i drugim egzemplarzu ktory mialem, szyna do montowania procesora
nie zgrywala sie przejsciowka i zaczepami i przejsciowka "latala" w tyl i
przod. Obie plyty siadly... Natomiast obecna pasuje idealnie i proc siedzi
stabilnie w slocie, a plyta dziala od konca maja z jednym tylko zgdzytem
(nie chciala sie obudzic po odlaczeniu CDRW). Albo to przypadek, albo cos w
tym jest... Tez mam GoldenOrba i uwazam ze plyta jest debest (jesli chodzi o
BXy)

> to Cie dobije i powiem, ze ja jakis miesiac, do dwoch, temu kupilem te
> nowa przejsciowke i do przedwczoraj wszystko bylo OK!

Ja mam ta sama przejsciowke od poczatku (Abit Slotket III)...

> Hm, ale wiesz co? Dokladalem rowniez pamiec (64MB) i moze wtedy
> poruszylem lekko wentylatrorem (jest bardzo blisko pamieci) - to moze
> byc efekt dzisiejszych zwisow!

Ja ostatnio dokladalem pamieci i przebieralem w nich jak moglem (chyba z
10sztuk). Nie mialem problemu z odpaleniem kompa.

> Ech... gdyby jeszcze nowy celeronik na niej poszedl:-))))

Przejsciowka juz jest :))