Re: A moze o drukarkach? Np. EPSON SC480 jakie + i - ?

Autor: bikej (bikej_at_poczta.fm)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 18:22:26 MET DST

Użytkownik E.W. <ewalu_at_yahoo.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bc8e65d_at_news.vogel.pl...
> Jak stoja EPSON Stylus color 480 i 580 w stosunku do HP i Lexmark (Np.
Z12,
> Z33) oraz innych drukarek do 400zl? Koszty eksploatacji Epsona?
> Co wybrac zeby tanio i bezproblemowo podrukowac w dobrej jakosci w miare
> szybko?
>
> jak macie drukarke to napiszcie cos...dzieki za wsz. opinie i wskazowki.

Jam od wielu lat mam Epsona stylus color 400 i jestem zadowolony. Poza jedną
rzeczą - po dłuższym nieużywaniu (choćby jeden dzień) musi się długo (z
minutę) "przygotowywać" do drukowania, a robi to wydając głośne i mało
przyjemne odgłosy. W ogóle jest głośna. Koszty eksploatacji są bardzo niskie
jeśli używasz nieoryginalnych tuszy. Kosztują 20-30 zł. Używam ich od lat i
nie mam kłopotów, jakość też okej.
Drukarka jest wolna.

> P.S. ....to prawda ze da sie wstrzykiwac czarne tusze Pelikana (zwykle ,w
> sloiczkach po pare zlotych) do kartridza? Jak to potem wyglada na
papierze
> i jakie sa skutki?

Tego to ja bym nie polecał w żadnej drukarce:)