Re: kilka pytań do znawców ;)

Autor: Kyci_at_k
Data: Sat 13 Oct 2001 - 13:50:28 MET DST

> Wszystko zależy jak poważnie pracujesz i ile chcesz wydać. Ja bym
> polecał np. Athlona 1 GHz, płytę na SDRAM z dużą ilością pamięci,
> dobrą firmową kartę grafiki (ATI, Matrox) i np. dwa pojemne dyski
> działające w RAID 0 -- ale kłóci się to z drugą częścią pytania :)
> Zdecyduj, czy chcesz komputer z używanych części do amatorskiej
> zabawy, czy szybką maszynę do profesjonalnej pracy.

Może źle napisałem. Nie jestem profesjonalnym grafikiem. Strony na razie
robię dla przyjemności. Zapytam może inaczej. Powiedzmy kupię 256 Ramu, Rive
II TNT 32 MB, Sound Blastera 1024, Dysk 10 GB no i płytę główną zależną od
procesora. Jaki mam kupić procek? Nie zależy mi wcale na demonie szybkości,
więc Athlony i P4 odpadają. Co mi radzicie wybrać? Chcę, aby był stabilny,
no i aby programiki takie jak IE, OE, PSP otwierały się szybko.

--
: : : Pozdrawiam!
: : : Wojtek Kyciak - wojmar_at_hoga.pl