Re: HP2200 i DOS

Autor: SP3NYF (sp3nyf_at_qsl.net)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 16:20:10 MET DST

Użytkownik "Gregorek" <gregorek_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> A skąd drukarka "ma wiedzieć", że zakończono transmisję danych
> przeznaczonych do umieszczenia na stronie? Informacją jest właśnie
znacznik
> końca strony.
> Można spróbować "popchnąć" druk przez napisanie w linii poleceń DOS-a
> echo ^L>lpt1:
> Może pomoże.
> Gregorek
> PS. Pomysł zaczerpnięty od Marka Dubiela - dziękuję.

A skad wiedziala drukarka HP2100?
Moja wiedza nie jest powalajaca ale w miedzyczasie wymyslilem, ze
prawdopodobnie problem jest w specyfikacji jezykow PCL6 i 5.
No a ^L nie jest latwo dopisac do jakiegos programu wystawiajacego faktury
czy inne pisma, jezeli program jest stary a firma co go napisala juz nie
zyje.
Z samego DOSa to nie ma wiekszego problemu.

--
fotonyf