Pytania do posiadaczy SB Live 5.1 (PILNE)

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 12 Oct 2001 - 10:54:49 MET DST

Dzień dobry .

Kilka dni temu kupiłem sobie Sound Blastera Live 5.1 w wersji OEM.

Dostałem do niej sterowniki (taka szara płyta z napisem SoundBlaster Live
series).

Zainstalowałem je , zcioagnąłem upgrade do sterownikó z netu.

próbowałem tez zainstalwoac Liveware 3.0 jednak zawsze instalacja przebiega źle.
Program wyswietla jakieś bzdury o braku miejsca na HDD i i inne błedy.

Dlatego moje pytanie brzmi.

Jak rozpoznać jaką wersję Liveware ma się zainstalowaną i do czego służy te
Liveware 3.0 , co one daje ?
Czy daje ono obsługę EAX 2.0 ? i jak sprawdzić czy karta działą zarówno w WAX
2.0 jak i 1.0 ?

Prosze o szybką odpowiedź
Dziękuję