Re: PixelView TVPro vs. Win2k - problem - pomoozcie

Autor: Danny (dluba_at_2com.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 09:18:52 MET DST

"Darek" <dareczek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>po zainstalowaniu sterownikow (chyba najnowszych v.5.18) i
> restarcie wyswietla komunikat "Sorry, no video capture hardware
> available", chociaz pod Win 98 / ME wszystko sie "samo odnajduje" i
> dziala rewelacyjnie. Co mozecie na to zaradzic ???
Ja tak mam zawsze jak instaluję te sterowniki do tego tunera: wystarczy
wejść do ustwień sprzętu w panelu sterowania (chyba applet system) i
następnie wybierasz interesujący cię sprzęt i akualizuj sterownik, i niech
szuka sam. Na 99% znajdzie ten sterownik w którymś katalogu Windows. Powinno
zadziałać.