Jaki napęd CD lub DVD

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 18:55:23 MET DST

Szukam czytnika CD lub DVD - który będze chodził na jednym kanale z
nagrywarką.
Jeżeli chodzi o cd to wiem że polecacie Teaca 40, ale mam w związku z nim 2
pytania.
W jakim trybie pracuje PIO cz UDMA. Czy to jest zależne od firmware.
I drugie, czy w trakcie wkładanie płyty do napędu zanim napęd ją rozpozna
następuje przyblokowanie systemu - a pytam bo moja stara nagrywara TEAC
4,4,32 tak robiła i to było bardzo wkurzające.
A może jakiś inny czytnik CD który byłby tani i w maiare dobry, tylko nie
LG, Samsung.

Czy może lepiej kupić DVD, dodam że nie jest mi ono tak potrzebne - tzn nie
będę oglądał filmów, no może kiedyś się skusze. W takim razie jaki napęd
DVD. LG 12 - odpada, 16 nie wiem.
A odpada dlatego że nie daje się spowalniać programowo - to jest warunek
który musi spełniać także CD.
A co powiecie no NECu, 12 i 16 jest chyba jeszcze dostępna. Czy działa w
UDMA, daje się spowalniać, jak z jego trawłością i ile to mniejwięcej
kosztuje.
A może jakiś inny DVD - Pioneera wolałbym nie - za drogi.

I posze nie odpisujcie mi że to już było bo poto zadaje szczegółowe pytanie
żeby dowiedzieć się czegoś więcej.
A dyskusje na temat wyższości TEACa nad innymi już widziałem, ale temat nie
został do końca wyczerpany.

Pozdrawiam Albert